Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 16 apr 07, 22:20
Opprinnelig postet av Martin_



Dessuten viser slike uttalelser ffk4-ever, at du ikke har PEILING på supporterkultur. Hadde det vært i Zagreb, Dinamo, hadde kanskje Bad Blue Boys stilt opp utenfor klubbhuset i protest for sine medsupportere. Zoran har skrevet om noe liknende i en tråd for lenge siden. Har selv sett det på film, da det var leven blant noen topboys i BBB. Rundt 5000 møtte opp utenfor stadion, for å synge og markere sin avsky mot det som skjedde. Politiet i riot-utstyr måtte holde de tilbake.

Det er nettopp holdninger som dette som gjør at 98% av oss ikke har noen sympati for dere!! Priser meg lykkelig for at vi ikke har sånne tilstander i Norge. Politi i riot-utstyr er jo i kamp med de forgudede "supporterne" der nede hver jævla kamp. Det er vold i gatene, hærværk på biler/bygninger/stadionanlegg og annen faenskap støtt! Hvis dette er så sinnsykt sjarmerende så flytt til Balkan da vettu!

Landskampen Norge-Bosnia var kanskje også et høydepunkt for deg når det gjelder supporter-kultur!?

Synes faktisk det er mer sjarmerende med blek-fete østfoldingær med pølse i vaffel og reklamefinansierte klubbeffekter, enn disse jeg-er-så-jævla-sinna-på-den-moderne-fotballen-supporterne.

 

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340