Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 16 apr 07, 16:54
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Opprinnelig postet av bjorn
Kunne vært interessant å tatt en optelling over de som er negative og vet best hva som er bra for FFK innen synging/grupper og hvor mange av de som faktisk er med å synger på PH-feltet.

Ofte de som har sterkest meninger om sånt ikke med noe som er "litt" merkelig.

 

Jeg støtter BRH fult ut, men er ikke medlem , jeg er ikke PH medlem, reiser på mange borteturer for full pris, synger hele kampen igjennom på borte turene, sitter på felt L og synger for full hals, på gamle stadion satt jeg på hovedttribuna og sang for full hals. Og på generelt grunnlag så synes jeg at hel greia begynner og bli latterlig!!!!!111 La nå BRH synge og holde på uten og generalisere dem som uromomenter, samtidig som de sirompa idiotene som står på PH feltet og slenger dritt klapper igjenn brødboksen og synger med. også avslutter vi denne idiotiske debatten som ikke fører noen steder!!!

 

Halleluja! Støttes fullt ut. Sitter selv på seksjon L og plankehaugen var tamme lørdag (hvordan noen kan påstå annet er uforståelig for meg). Jeg hørte nesten alt Lyn fansen sang, enda de var helt på motsatt side. Reportoaret til haugen var vel heller ikke all verden på lørdag. Jeg så noen forsøkte å dra igang, men kun et fåtall som hoppet/klappet/sang så det ut til. Skal kanskje ikke bedømme innsatsen etter 1 kamp, men tydelig at ihvertfall Zoran manglet.

Håper at zoran og gutta kommer tilbake neste hjemmekamp.

Huff, dette ble litt hasteskrevet, men har dårlig tid.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f