Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 apr 07, 22:01
Endret: 15 apr 07, 22:04

Har vært linket her til et par klipp på youtube som viser at Martyn har et bra skuddben. Jeg syntes jeg så noe friskt i den målgivende pasningen hans også. Riktignok ikke et skudd, med et var en pasning i steget med yttersiden av foten. En type pasning vi ikke ser for ofte at FFK-spillere slår. Presis og godt timet var den også.

Martyn bringer kvaliteter inn i troppen som ikke var der fra før. Jeg er imponert over hvor mye Martyn rakk å involvere seg i spillet på bare ti minutter. Jeg tror iren vår ha rmed seg plenty skuddstryrke og -vilje. Og det er jeg helt enig i at laget trenger. Kanskje han har noe å lære fra seg også?

Optimisten og entusiasten i meg ser allerede nå en bedre spiller i Martyn enn i Brenne. Men vi skal vel vente til litt nærmere sommeren før vi trekker slike konklusjoner. Skal det være fair for Brenne bør vi vel vente til sesongen er over...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340