Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 apr 07, 21:03

Langskudd er noe norske fotballspillere er vaksinert mot, og FFKs spillere har i år, som ifjor, stått først i vaksinasjonskøen.

Igår tror jeg at jeg telte nesten 10 tilfeller der våre spillere burde skutt fremfor å fjase bort en mulig sjanse gjennom å sende avgårde dårlige pasninger til stasjonære FFK-spillere.

Skudd kan, som du også sier scheien, endre retning og kan i enkelte tilfeller (ikke når det gjelder Ramberg - jeg forstår nesten hvorfor han ikke skyter, når vi ser hvor utrulig elendige langskudda hans er) gå rett i mål.

Men det viktigste med å skyte, som jeg har sagt et utall ganger tidligere, er at vi vil få avsluttet angrepene våre... Det å avslutte et angrep skikkelig er et viktig verktøy for å forhindre overganger MOT oss. Kontringssterke lag vil straffe oss hardt for å ikke avslutte angrepa skikkelig.

Det må være lov å håpe at noen i FFKs sportslige apparat ser dette og lar Guttæne få litt ekstra avslutningstrening. Jeg håper OGSÅ at spillerene våre ser det selv og tar seg sjøl i nakken og pålegger seg litt ekstra egentrening i form av avslutninger på 18-25 meter.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340