Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 13 apr 07, 03:51
Endret: 13 apr 07, 03:57
Opprinnelig postet av Bob Page

Morgan er sikkert ingen engel, men så mye pes han får fra media og spessielt TV2 fortjener han overhodet ikke....

Hjertens enig. Dessuten, hadde Morgan vært en engel så hadde han vært fullstendig ubrukelig i den jobben han har. Det er bare å innse at fotballen som bransje og business er preget av svært hard konkurranse og til dels ganske uklare regler. Her trekker man ikke kølapp og venter på tur. Det er mange om beinet. Man trenger litt spisse albuer, evne til å se smutthull i regelverk, se de mulighetene som andre ikke så. Morgan er dyktig til dette. Men det er ikke han som bestemmer spillereglene av den grunn. Han tilpasser seg bare det som kreves litt bedre enn de fleste. Derfor fikk Lyn 45 millioner for en spiller som ikke en gang spilte for klubben før han gikk videre til en klubb i verdenstoppen. Derfor har Lyn TLs beste fotballspiller pr idag. Derfor er FFK still going strong, med tunge sponsorer i ryggen og stortalentene Kouadio og Fofana i troppen for en lykksalig stund. Men hva er vel dette for bagateller mot en uforklart reiseregning?

Jeg blir ikke lenger overrasket om Morgan en dag får skylden for at Titanic sank.

Å oppleve at Morgan får støtte fra publikum på kampen til lørdag vil glede meg stort. Til helvete med å la den spekulative sensasjonspressen få lov til å diktere hva som er sant og usant hele tiden. Morgan gjør en strålende jobb, og det fortjener han å få høre!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340