Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 11 apr 07, 03:33
Opprinnelig postet av dracula

1: Laget sliter med skader på sentrale spillere som Raio ( hans hodestyrke var spesielt savnet i går), Kvisvik ( som playmaker og breddeholder), Bertie eller  Prydz ( manglet venstreback i går), Hoås ( som dersom han viser sitt potensiale er eneste utenom Tarik, Fonfana og West som holder TL av spissene). Berg tror jeg ikke er noe spesielt savn, dusinvare.

2: FFK har trolig ikke fått de offensive forsterkningene som var ønsket, iallefall var det syltynt i går.

3: FFK er mer enn de fleste lag avhengig av at enkelt  spillere fungerer optimal, spesielt sentralt på midtbanen. Savnet av Brenne blir nok vanskeligere å fylle enn antatt.  Håper virkelig at Martyn kan vise seg og bli den forsterkningen, det trengs..

4: Vi har lett for å glemme at også andre lag har skaffet seg forsterkninger i løpet av vinteren.

1. Enig med Rune Haugen, Berg hadde nok vært en bedre mann enn Ramberg i går. Ramberg ble litt veik, Christian Berg er ikke like fintspillende, men han er vanskeligere å skyve over ende. 

2. Det var tynt i går, ja, men det var ikke bare spissenes feil. Toth vant mye han, men det ble for tungt for Tarik og Fofana å kjempe seg gjennom LSK-muren når pasninger og innspill ikke var av bedre kvalitet.

3. Mer enn de beste lagene, ja. Men alle er avhengige av at de spillerne som er på banen gjør sine ting bra, FFK også. Salget av Brenne er vel antatt å være grunn nr 1 til at FFK vil rykke ned i år, verre enn det blir det vel ikke? Personlig tror jeg ikke tapet av Brenne betyr så mye som mange vil ha det til, men jeg skal la det ligge. Uansett deler jeg håpet ditt om Martyn, midtbanen vår trenger sårt til litt irsk stuing.

4. Joda, men ikke alle lag er så veldig forsterket. Men sånt er vanskelig å si, LSK framsto bedre uten Korén og Mifsud enn de ofte gjorde med dem, selv om de to scoret halvparten av LSKs mål i fjor. Men det er tydelig at ingen regner FFK som forsterket, fem nye spillere til tross, ettersom én mye omtalt spiller er borte. Men det er klart, ingen av de fem nye spillerne har store, kjente navn, og da er det ingen som forventer noe av dem. Så det er litt tidlig å si hvilke lag som er forsterket og ikke, tror jeg. Men FFK er klart forsterket i bredden, og det er uansett bra for oss.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f