Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 apr 07, 10:05

Flott at Sandefjord, Aalesund og Odd også gikk på smeller, tror det er først og fremst disse FFK bør holde bak seg i denne vanskelige sesongen.

Når jeg skriver vanskelig er det av følgende årsaker:

1: Laget sliter med skader på sentrale spillere som Raio ( hans hodestyrke var spesielt savnet i går), Kvisvik ( som playmaker og breddeholder), Bertie eller  Prydz ( manglet venstreback i går), Hoås ( som dersom han viser sitt potensiale er eneste utenom Tarik, Fonfana og West som holder TL av spissene). Berg tror jeg ikke er noe spesielt savn, dusinvare.

2: FFK har trolig ikke fått de offensive forsterkningene som var ønsket, iallefall var det syltynt i går.

3: FFK er mer enn de fleste lag avhengig av at enkelt  spillere fungerer optimal, spesielt sentralt på midtbanen. Savnet av Brenne blir nok vanskeligere å fylle enn antatt.  Håper virkelig at Martyn kan vise seg og bli den forsterkningen, det trengs..

4: Vi har lett for å glemme at også andre lag har skaffet seg forsterkninger i løpet av vinteren.

 

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f