Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 04 apr 07, 23:21

Opprinnelig postet av scheien
hvor finner jeg de andre lagene i serien? når jeg trykker på trikkeserien får jeg ikke opp noen lag. vil spille en treningskamp. hvor får jeg skifta taktikk? er satt opp som 4-4-2. men det vil jeg ikke spille.

Serien er ikke satt igang ennå. Vi er 17 lag. Håper på 20. Uansett, kan du se de andre laga ved å klikke på league info i menyen til venstre. Deretter på members i menyen til høyre. Velg deretter show all, og du vil da se alle 17 laga. Dersom du ønsker å invitere til en treningskamp, klikker du på laget til den personen du ønsker å utfordre, og deretter på Challenge Team i tabben til høyre.

For å endre taktikk går du inn på laget ditt, under player squad. Der ser du en drop down meny utenfor hver enkelt spiller. Du velger spillerens posisjon i denne drop down menyen. Eks: Ønsker du å spille 4-4-2, velger du 4 defender, 4 midtfielders og 2 attackers. Ønsker du å spille 3-5-2, velger du 3 defenders, 5 midtfielders og 2 attackers.

Taktikken velger du i tabben under som heter next match/tactics. Der kan du sette hva slags taktikk laget ditt skal ha, hvem som er playmaker, captain, osv. Comprende?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340