Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 03 apr 07, 09:22

Nå har jeg akkurat hatt en svært lite hyggelig samtale med Billettservice.

De kunne selvsagt ikke forstå hvorfor jeg ikke kunne hente billettene hos posten. Og når jeg forklarte problemene med strekkoder og at det var Posten som hadde bedt meg ringe Billettservice (jeg sa også at de kanskje kunne informert bedre og iallefall sørge for at vi får beskjed om dette når vi bestiller (jeg er jo ikke den eneste som har hatt dette problemet), fikk jeg følgende beskjed fra en utrolig sur og negativ "kundebehandler":

"Det er Posten som selger billettene, ikke Bilettservice. Vi har ikke noe med det å gjøre".

Hva i #¤!"#!"# er det for svar?  Posten er vel Billettservice` forlengede arm og ikke noe annet.

Uansett. Ho måtte bite i det sure eplet etterhvert og tok kredittkortnummeret og skulle sende bilettene per post. Men det skjedde først etter at jeg måtte SPØRE om ikke det var mulig å gjøre det på den måten...  Ho ga seg rett og slett ikke uten kamp.

Nuvel. Shite kundebehandling eller ikke; billettene er på vei - i posten...


---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340