Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 17:47
Endret: 31 mar 07, 17:48
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

det er greit, her kommer fakta på bordet, men uansett, så har vel Irland produsert opp flere og bedre spillere en lag som Liechtenstein. Hvis du f.eks spiller football manager, (iike for å sameligne det med virkelighet) men gå igjennom engelsk league 1 og championship, samt PL, så finner du mange, og da mener jeg mange spillere som er fra irland. Men det er klart at de er bedre en "vår" mann her. Ellers hadde jo han vært der. Men at han kan være god nok for oss er jeg ikke i tvil  om ett sekkund.

 

Se sandefjord, han  svensken(spissen, husker ikke navnet) som ble toppscorer i fjor ble vel hentet fra svensk 2 div eller noe. Ringberg ble vel i sin tid hentet fra en klubb i lavere divisjoner i sverige, mange mener jo at han holder mål enda...



Det har da ingenting med antall spillere å gjøre, poenget mitt er å vise hvor dårlig den irske ligaen er. Når alle de gode spillerne (for ja, selvagt har Irland flere gode spillere enn de lagene jeg nevnte) forsvinner med en gang de viser et visst nivå, så blir den hjemlige ligaen deretter. Det er rett og slett en amatørliga, bokstavelig talt, ettersom det kun er et fåtall som lever av fotballen der.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340