Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 17:19
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg fatter bare ikke hvorfor ikke dette kan være en spiller for FFK i følge noen her inne, du gir ikke en spiller en reel sjanse når du uttaler deg slik. Og hvis du ser konkurentene til landlagsplassen i irland, så er det kanskje ikke så rart at han ikke er der.

 

Jeg sier ikke at han vil herje og bli TL beste spiller, men jeg gir han sjansen til å vise seg frem, og jeg tor også at han vil hevde seg i FFK, vi trenger bedre spillere offensivt, og hvis denne mannen  kan score en 3-6 mål iløpet av en sesong, så er det flott!



Siden du svarer meg, så er det vel meg du sikter til med "noen" også. Jeg har da aldri sagt at spilleren ikke kan være en spiller for FFK, men jeg forbeholder meg retten til å være skeptisk i teorien. Han skal selvsagt få lov til å stille med blanke ark hvis han skulle bli FFK-spiller. Så får han heller overraske meg positivt hvis han skulle slå til.

Enkelte her inne ser dog ut til å mene at enten er man 100 % for en spiller, eller 100 % mot, jeg befinner meg midt i, det er lov det også.

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Så fikk jo vourinen fryktelig mange sjanser å vise seg frem på også da... NOT


Hadde han vært en kvalitetsspiller, så hadde han selvsagt også fått flere kamper. Du er klar over at man også kan vise seg frem positivt på treningene, ikke kun i kamp? Han har dermed fått et halvt år til å bevise på treningene at han fortjener en plass på laget.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340