Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 30 mar 07, 00:24
Endret: 30 mar 07, 00:24

Opprinnelig postet av algern0n
Jeg har en følelse av at TSL skan skille mellom realistiske og absurde ambisjoner.

Absurde ambisjoner er kanskje bedre enn ingen ambisjoner. Dessuten, på hjemmebane var FFK blant topp fire i fjor. Med en sterkere forsvarsrekke og en mer defensiv strategi på bortebane kan fort en topp fire bli innen rekkevidde. Kan være FFK ser mer attraktivt ut til sommeren enn nå før seriestart.

Har en følelse av at VIF og RBK vil kjempe om gullet i år, men at det kan bli jevnt bak de to. Brann har mistet to viktige skotter og vel så det, Andresen er vel på vei bort (selv om han ikke kommer til akkurat FFK), LSK har mistet Korén og Mifsud. Hva Start kan bli gjenstår vel å se, det kan godt tenkes de fortsetter å være seriens mest uforutsigbare og ustablie lag. Hva gjelder Stabæk ser jeg ikke helt hva Nannskog og Gunnarson kan gjøre i år som de ikke gjorde i fjor. Viking har jeg ingen tro på, selv om jeg håper de klarer seg. Strømsgodeset kan vel gjøre det bra, men jeg tror mer på at FFK klarer topp fire enn at SIF gjør det. Lyn kan muligens bli en nøtt, hvis disse superveteranene deres kommer og viser klasse. De har jo fremdeles Edu også.

Bak RBK og VIF tror jeg absolutt FFK kan bli ett av lagene som er med å kjemper om topp fire. Hvis ikke skadehelvetet ødelegger sesongen helt for oss. Bank i bordet osv.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340