Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 27 mar 07, 00:45
Opprinnelig postet av benksliter`n
  

Virker ikke som Elfsborg er villig til å slippe Sjøhage, hvis ikke det kommer en stor overgangssum på bordet. I intervjuet,sier han at de trenger 4 spisser i en tropp på 22 mann. Da tviler jeg,at de vil leie ut Sjøhage.

Enig, det virker ganske klart at Sjøhage ikke er aktuell. Elfsborg er en svensk toppklubb, hva skulle han ha å hente i en middels norsk klubb? Skulle det være et interessant karrieresteg for et ungt talent?

Ellers ser jeg ikke helt det store behovet for flere spisser, men en sterk midtbanespiller ville vært gunstig, uten tvil. Som jeg ser det pr idag er Bjørkøy det beste alternativet som midtbaneanker, og i så fall trengs det mer offensiv midtbanestyrke. Fofana vil nok kunne være bra, men enda bedre å ha ham på topp antagelig .Med en offensiv Bjørkøy trengs en forsterkning Christian Berg kan være backup for.  

Men det ordner seg nok. Man skal jo bare ha en spiller som er altfor god for norsk nivå, som er ung og vil stige i verdi mens han er her men som også har lang erfaring fra høyt nivå, og i tillegg slår geniale pasninger, er rask, god på hodet, sterk i taklinger, har minst én god skuddfot, og som sjelden eller aldri er skadet. Og som kommer for en billig penge.

Man har jo flere dager på seg ennå, så dette ordner seg helt sikkert.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340