Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mar 07, 12:26
FFK er ikke en klubb som har råd til å ha solide spillere som backup for backup på lønningslista i alle posisjoner. Bertelsen kommer muligens tilbake til høstsesongen. Piiroja i mai. Det er derfor Prytz og Martinsen er hentet til klubben. Vi kan ikke hente dobbelt opp bare fordi spillere blir skadet.

Erfaringsmessig er det dessuten på midtbanen man trenger mest bredde. Her er det fire spillere som spiller i posisjoner hvor man kanskje er mest sårbare for skader, suspensjoner og form. Det er også i midtbaneleddet det er mest vanlig å gjøre bytter underveis i kampene. Forsvaret består som regel av de samme fire kamp etter kamp med få utskiftninger. Midtbanen er større og mer dynamisk, hvor treneren må ha tilgang på ulike spilletyper.

Jeg synes ikke vi har mange midtbanespillere i forhold til de fire posisjonene, og registrerer at Andersen og Grönhagen er enig.

Forsvaret er jeg mindre bekymret for nå - selv om jeg gjerne ville hatt inn en høyreback.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f