Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 mar 07, 19:47

Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Ikke fått noen kontrakt i AA Gent. Høres ikke noe bra ut  .  Tror ikke dette er noen kjempe forsterkning. Er det ikke bedre å legge 2 - 3 mill på bordet for f.eks Tommy Svindal Larsen. Vet jo hva han står for.      Men uansett så trenger vi en ofensiv som scorer mål    .        

 

Hvis vi skal bruke penger da vil jeg heller bruke på en som heter Zlatan Domijankic. Koster rundt 4 mill. Landslagspiller for Slovenija .  Har tipsa FFK men det ser ut som om det ikke finnes penger og det er for kort tid. Egentlig så synes jeg at Sharbini hadde vært gull verdt for FFK. Ikke bare at han hadde prestert men også så hadde FFK tjent ganske bra penger på videresalget. MErk dere det navnet. Ahmad Sharbini.  Tipper det blir samme som tips ang. Luka Modric og Eduardo Da Silva sok FFK fikk fra meg for 3 år siden. Det er bare o google nå og se hvor mye er disse verdt. Der og da hadde dem kostet 4-5 mill men se nå da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340