Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 21 mar 07, 19:14
Endret: 21 mar 07, 19:19
Opprinnelig postet av Jaran Berg

hvorfor det ble som det ble har jeg egnetlig ikke noe godt svar på. vi har jobbet med å få ordnet det nye medlemssystemet i mer eller mindre hele vinter, så var egentlig meningen at vi skulle ha samme type kort som ifjor, vanlig papir som er laminert. men så sa de på tykkeriet at de hadde tynne plastkort, og da ble det som det ble ;-)

hvem som bestemmer hvordan kortene skal se ut, det er nok styret det. hva synes du/dere om kortet sånn utenom at det var litt tynt?

Det første jeg tenkte på var at det ikke er ordntlig plast slik som "bankkortene" er, slike type kort hadde vært mye bedre å ha. Det skal ikke være umulig å få til det når man betaler 150 kr i medlemsgebyr, gjør det samme for Blackburn sin supporterklubb her i norge, og de har fått til dette. Får vel til en billig avtale på trykkeriet om man skal trykke mange slike. Håper i hvertfall at du kan ta med det vidre til et av styremøtene, at man burde gå over til slike type kort?

MOD: Fjernet en del unødvendige sitater, da dette gjør forumet tregt

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340