Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 12 mar 07, 12:51
Endret: 12 mar 07, 12:53
Problemet er at vi ikke spiller med ving når vi spiller 4-4-2. Da blir det høyre midtbane, og det er vel en posisjon Tarik ikke er spesielt godt kjent med. Likevel tror jeg nok han kan gjøre en god jobb der, har gjort det i noen treningskamper, men all den tid West fortsatt er ute med skade og ivorianerne et stort spørsmålstegn, så mener jeg det er håpløst å ikke bruke Tarik som spiss når alle de andre spissalternativene blir for like. Tarik har helt andre kvaliteter. Jeg er redd vi blir fryktelig tannløse og lite gjennombrudsshissige på topp med f.eks. Toth/Hoås, Vuorinen/Toth, Gardar/Toth fremme. Som høyre midtbanespiller i 4-4-2 kan heller ikke Tarik være like gjennombruddshissig som han var som ving i 4-3-3, så da blir vi fryktelig forutsigbare offensivt er jeg redd. Med Tarik som spiss blir utfordringene mye større for motstanderens forsvar.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f