Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03
Innlegg: 182

Lagt til: 05 mar 07, 23:49
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Opprinnelig postet av Holters
Skjønner ingenting hvis dette blir skrinlagt. Skulle ikke Aristokraten en pub/restaurant + utsalg av supportereffekter på den nye stadion?

Har du ikke fått med deg det Holters? det blir alt for dyrt i første omg., men det kommer etterhvert... 1-2 år ser det ut til :-)

Mest sannsynlig blir det i "glasshuset" ved gangbrua... hvis det ikke har kommet noe nytt idag?
planen er at det skal bli en kaffebar/pub-del og en klesbutikk-del.. + billett kiosk...

Nei, jeg har ikke det gett.

Trist sak at det ikke blir på den nye stadion... Trodde dette var ferdigforhandlet for evigheter før første spadestikk ble tatt, men så feil kan man ta. Synes det er litt merkelig at man nå i etterkant har funnet ut at det blir for dyrt?

Ble sånn ca dobbelt så dyrt pga noen brannforeskrifter... men det skal komme på stadion, om et par år:-)

Opprinnelig postet av elin

Jeg har forstått at det er i det bygget ved gangbrua det skal være jeg.. Men akk som en kan misforstå!

du har vel egentlig ikke misforstått noe som helst :-)

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f