Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 mar 07, 23:03
Sesongstart nærmer seg med stormskritt og vi trenger nye skribenter og fotografer som brenner for FFK. Alt du trenger å gjøre er å bruke noen minutter av fritiden din for å gjøre dette nettstedet til et av landets beste supportersider.

Vi krever absolutt ingen spesiell kompetanse utover interesse for FFK og at du kan skrive rimelig greit. Nøl ikke med å kontakte oss selv om du er usikker på dine skriveferdigheter. Vi kan hjelpe deg med å lese igjennom artikler før de publiseres, samt gi tilbakemeldinger underveis.

Alle i redaksjonen har lært litt etter litt og ingen av oss er utdannet innen journalistikk. Vår erfaring tilsier at det viktigste er at man tør å kaste seg ut i det. Da er det verste allerede over.

Det vi hovedsakelig trenger er folk som tør å intervjue personer. Dette høres kanskje skummelt ut, men de aller fleste intervjuobjekter er rett og slett hyggelige personer å snakke med.

Det spiller ingen rolle hvor i verden du befinner deg. Jeg har nemlig skrevet saker for ffksupporter.net med bostedsadresse i Fredrikstad, Trondheim, Stavanger, London og Bergen uten nevneverdige vanskeligheter. Internett har gjort verden til et lite sted og de aller fleste intervjuer kan gjøres via telefon.

Vi er også interesserte i personer som sitter inne med et godt konsept for nettsiden. Alle bidrag trenger ikke å være helt A4. Er du av den mer kreative sorten, så ikke vær redd for å kontakte oss med forslag ”outside the box”. Zoran og undertegnede hadde en liten periode ”Zoran’s fiskehjørne”, og det er et godt eksempel på et slikt konsept. Stein Andre Sæther tok kontakt på eget initiativ og ønsket å bidra med skråblikk, som er et annet godt eksempel på ting vi trenger mer av.

Kanskje kan du hjelpe oss med å få mer supporterpreget materiale på siden?

Andre saker man kan bidra med er portrettintervjuer, kampreferater, nyheter, artikler, blogging, kommentarer, fotografering og mer. Hva du kan bidra med kan vi bli enige om. Alle bidrag er like viktige.

Til året kan ikke Trond Johansen bidra i samme grad som tidligere. Trond Johansen skal fullføre sin Mastergrad og ønsker å fokusere på studiene, noe vi alle har full forståelse for.

Undertegnende ønsker også å fokusere mer på studiene, og går inn i mitt siste år av en bachelorgrad i økonomi. Etter nesten fire år hvor jeg har benyttet mye av fritiden min på ffksupporter.net, kan jeg ærlig innrømme at jeg sliter med motivasjonen for å fortsette. Det hadde vært deilig om noen nye nå kunne hjelpe til med å dra lasset.

Derfor er vi mer enn noen gang avhengig av hjelp, og kanskje kan nettopp du bidra?

Ta kontakt med oss på følgende mail-adresse: support@ffksupporter.net.

For oss alle i ffksupporter.net,

Vennlig hilsen


Øystein Holt

PS! Du kan dessverre ikke regne med å få betalt for innsatsen din. Dette er ikke noe vi gjør med økonomiske motiver, men kun av egen interesse og kjærlighet til Fredrikstad Fotballklubb.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24