Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 03 mar 07, 21:34
Opprinnelig postet av Klokan

Hm, nå skal ikke jeg tråkke på noen tær eller noe sånt men nå føler jeg i hvertfall at jeg blir hørt siden Morgan kom. Vi var jo i samtaler i Hamburg med den kroatiske treneren og nå får jeg i hvertfall tilbakemeldinger på dvd-er dem får fra meg. Det var litt verre før. Dessverre .For hadde jeg blitt hørt så ... la meg bare nevne at 4-5 spillere som slo Norge for 3-4 uker siden kunne ha vært aktuelle for FFK for 3 år siden. Da var dem 18-19 år og spilte på farmerlaget til Dinamo men ingen på denne tiden var  interesert i dette. Ikke snakk om Pletikosa da... Men da kom Thomas Myhre og det skjønte jeg. Da Thomas forsvant og jeg ble kontaktet etter dette da var det allerede for sent for da ble han lånt ut til moder klubben Hajduk Split. Den samme sesongen vant han jo også tilbake 1. keeper plassen på det kraotiske landslagslaget.

 Ellers i førsten var det spillere jeg viste om ellers men nå kjenner jeg en agent fra Kroatia og får tips på mine forespørsell om spillere som hadde passet i FFK. Når det sies så er kroatiske spillere ganske overpriset men uansett så er det ikke mange som slår til feil eller. Han agenten jeg kjenner har bl.a. Igor Biscan i stallen sin men det blir litt mye penger vel. Og jeg skjønner godt at FFK kan ikke bare spytte ut 6-7 millioner for en spiller helt utenom. Heldigivis så går det ann å reise til diverse land og se på dem da. Han kammeraten min vil gjerne presentere seg på det noske markedet og det hadde vært helt konge om han hadde slått til med en hjaaa... si det spiss med navn Shabrini. Gutten er rene dinamitten men sliter benken i Rijeka. Ikke rart fordi nye "pengesjefen" i Rijeka har blant annet kjøpt Ivanov (bulgareske landslagspissen) og Freddy Bobich. Men trossalt så kom gutten inn forrigge helg og putta en . Det er ikke bare bare å skore 14 mål på 21 kamper for laget som sliter i nedre delen av tabellen. I første omgang er han aktuell kun for en utlånsavtale for denne sesongen for jeg synes det er myyeeee penger å betale .. I tilleg er det vanskelig fordi det er gutta som er på landlagsnivå og er ikke interesert i noe prøvespill. Spessielt så lenge de er under kontrakt med andre lag. Egentlig . Det er ikke bare bare å kjøpe eller skaffe spiller da.. Vi tror det er bare å betale og hente men...........  

Veldig artig å høre dette om Morgan. Det viser jo bare at han har tid til å lytte til supporterene sine og er en folkelig leder. Viktig for FFK/Morgan å skape relasjoner med mange forskjellige agenter.

Håper nå bare,at FFK plutselig mottar en meget stor sum på kontoen,med merkelappen spisskjøp!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f