Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 02 mar 07, 23:25
Endret: 02 mar 07, 23:26
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men det sier kanskje ikke så mye. Det er forsåvidt naturlig at FFK ikke presterer på topp den første tiden etter et trenerskifte. Grønhagen må først få tid til å sette sammen laget sitt før han kan få det til å vinne. Det var andre ting som var viktig f.eks. mot Tromsdalen enn å primært vinne kampen.

Dessuten er vinteren en tid for tung trening, ikke en tid for å være i toppform. Synes det ser bra ut, jeg.

Jeg kan være enig,at det ser bra ut deffensivt,men offensivt sliter vi pga spillermaterialet er rett og slett er for dårlig for tippeligaen. Meningen,er vel å bli bedre enn i fjor(Morgan sier topp 4)?Det kommer vi ikke til å bli med dagens tropp. FFK prøvde å forsterke offensivt i fjor sommer,fordi vi ikke hadde gode nok spisser. Vuorinen kom,men falt fort igjennom. FFK kjempet med kniven på strupen hele høstsesongen.De holdt heldigvis plassen i Tippeligaen pga en Simen Brenne som var i kanonform,med mange scoringer og assist. Nå er han borte,og vi har enda ikke erstattet han, eller fått en ny spiss som holder tippeligastandar. Vi trenger fortsatt en spiss,fordi Vuorinen og Gardar ikke har slått til. FFK må gi Grønhagen de beste forutstninger til å lykkes med laget. Tror neppe at Grønhagen gjør gråstein til gull,på noen korte måneder,for å ikke si uker. Hvis Ivorianerene kommer,så har de kort tid til å bli varm i FFK trøya. West ventes ikke i full trening før 2-3 uker før seriestart. Derfor,kan vi ikke forvente for mye fra disse spillerene på vårsesongen. I tillegg tror jeg tippeligaen blir enda bedre i år ,enn i fjor. Derfor,håper jeg FFK og investorer klarer å skvise frem noen kroner til en spiss som virkelig vet hvor målet står. Hvis ikke,så går vi mot en meget tung vårsesong. Dette er det fornuften min sier,selv om hjertet alltid har tro på at FFK.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f