Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 feb 07, 18:55
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av benksliter`n
Hvis du følger med,så har jeg sagt dette i mange måneder. Nå når vi skal spille 4-4-2,så blir mangelen enda mer merkbar. I et 4-4-2 system,burde vi hadt minst 3 spisser som holder god tippeligastandar.

Det er små marginer i Tippeligaen. Derfor må alle lagdelene være gode nok i god tid før seriestart...nytter ikke å begynne å skrike KRISE midt i sesongen! Regner med det er det du kommer til å gjøre. Da,kan du skrike så høyt du vil,uten at det hjelper,Fjedjik.

 

Jeg er ikke direkte uenig med deg i at vi har behov for en spiss. Vi trenger en skikkelig goalgetter. Jeg vet ikke om en av Ivo gutta kan bekle en slik rolle men sannsynligvis ikke (Desuten er de ikke kommet enda) Men en goalgetter har jeg ingen tro på at vi får, dels fordi det er usannsynlig dyrt og dels fordi jeg tror de eventuelt drøyer med det til sommer vinduet. Allikevel er det ingen krise om vi ikke får en spiss. Kriser er nemlig noe helt annet enn et behov ;-)

Du har helt rett i at det ikke hjelper om jeg skriker KRISE så høyt jeg vil midt i sesongen. HELT RETT........................bare en liten ting til : det hjelper ikke om du SKRIKER KRISE nå heller ;-)

Det skal du ikke være så sikker på....kanskje hjelpen kommer fra himmelen et sted, vet du...bare du SKRIKER KRISE! høyt nok he he he...

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340