Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 27 feb 07, 17:26
Dette ser jo ikke så innmari verst ut!


Opprinnelig postet av Holters
Det er jo helt på trynet at man må bruke Internet Explorer for å se på FXTV. Det samme problemet har jeg hos f-btv - de bruker kun Media Player.

Hallo... Det finnes nok av brukere som ikke bruker Internet Explorer eller Media Player.

Jeg sitter på Mac og får ikke sett kampen pga ræva støtte for alt annet enn Microsoft-produkter. VG-TV og Dagbladets Web-TV klarer å ha en løsning som fungerer på Mac, så da burde jaggu også FXTV og FB klare det.


Enig!
FXtv klarer jeg ikke å lure til å fungere på mac. Men f-bTV er enkelt. Først må du ha innstallert flip4mac. Så må du åpne f-bTV-vinduet, høyreklikke og velge vis kildekode.(i Opera.) Vet ikke om det funker så enkelt i firefox, men du kan bruke en Widget. (firebug) Når du har kildekoden oppe, bruker du bare en søk-funksjon, og så søker du på MMS. Da finner du linken, som du limer inn i quicktime. (Åpne URL.)
Det høres tungvint ut, og det er det forsåvidt også, men går veldig kjapt om du bruker kortkommandoer aktivt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340