Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 20 feb 07, 11:42
Når det gjelder Grönhagen så syns jeg han verken har sagt eller gjort noe galt ennå, har gjort en godt inntrykk så langt, og han er tydeligvis dyktig nok til å se at skoen trykker mest på dårlig fysisk form og for slurvete forsvarsarbeid. Når det er sagt så syns jeg nå at Grönis byr begynne å si litt mer i intervjuer, spesielt etter kamper. Hvordan fungerte laget? Hva var vi gode til? Hva må vi jobbe med? Nå har han jo sagt at vi må jobbe med det defensive da, men det er jo ganske innlysende for alle. Syns han har svart greit for seg hittil, men kan ikke fortsette med å "gjemme" seg bak at han fortsatt evaluerer laget individuelt sett. Er under to mnd til sesongstart, nå bør han være ferdig med den biten snart og begynne å jobbe med guttane som et lag. Vi skal legge om til 4-4-2, det er en vanskelig omstilling, hvert fall for noen, spesielt for spissene(de som var vant til 4-3-3, f.eks. Tóth) og i tillegg Tarik og kanskje Hansi, da må vi begynne å drille inn folk i rollene sine snart. Kanskje nettopp derfor Grönis har trengt tid på å vurdere spillerne individuelt også, ikke bare for å se hvilke som er gode nok eller for dårlige, men for å se hvilke roller de forskjellige spillerne passer best i og hvordan vi kan utnytte de individuelle ferdighetene best mulig til å skape et komplimentært kollektiv.

Har per dags dato stor tro på trenerteamet og håper at vi i løpet av to-tre uker kan begynne å se konturene av et kommende topplag.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340