Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 19 feb 07, 14:46

Opprinnelig postet av HotDream
Tror "flaskehalsen" på vei til å bli et topp 4 lag i TL er treneren.... Dessverre...

Jeg har bodd her i byen i åtte år, og det har gått opp for meg etterhvert: Det er langt mellom optimistene er i byen! Nå har denne linken brukt noen uker med jamring over spillerstallen, temaet er utslitt - la oss klage litt på trener`n!

Min påstand er at det er ingen her i byen som har noen sakelig grunn til å være misfornøyd med han. For hva vet vi? Han har en helt ok CV fra svensk fotball, han virker som en trivelig kar og han har påpekt vår åpenbare svakhet: Vi slipper inn altfor mange mål.

Ellers vet vi ikke mer og da får vi gi han en fair sjanse.

Ellers er det enkel matematikk som viser at det lønner seg å være optimist:

Pessimisten er skuffet på forhånd (1), går det dårlig, skuffet igjen (1) = 2 skuffelser.

Optimisten er glad på forhånd (0) , det går dårlig, selvsagt skuffet han også (1) = 1 skuffelse.

Jeg mener ikke at en skal være komplett naiv, men det går an å kombinere en optimisme med konstruktive meninger om hva som skal til for å nå toppen.

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340