Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 feb 07, 12:02
Opprinnelig postet av HotDream

Jeg er ikke så bekymret for spiller-stallen. Er mer bekymret for mangelen på kontinuitet i spillemønster/system. Laget har blitt bygd opp med et system over tid og så blir det ansatt en trener som tenker ganske annerledes. Det vil ta lang tid å omskolere dagens spillere til det nye systemet. Er redd den morsomme tekniske fotballen som FFK har stått for er en saga blott.

Et lite sidesprang:

Sett i forhold til hva som ble sagt bl.a. av Terje Høili og Morgan A m.fl om at Fredrikstad skulle hente en topptrener etter Eggens avgang, så forstår jeg ikke hvordan Grønhagen kunne få jobben. Han er da langt fra noen topptrener. Han har kun middelmådige resultater fra under middels gode svenske klubber å vise til.

Kommentarer folkens :-) ??

Djurgården er vel ikke akkurat en middelmådig klubb men :P tror grønnhagen kan gjøre en bra jobb, han virker ihvertfall aktiv ihvertfall.. litt tidlig å felle dom over han, men håper det går bra i år da :)

---------------------------

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f