Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 feb 07, 13:44

100% støtte til Morgan

Meget godt skrevet,Morgan  Tenkte jeg skulle legge til noe.

Denne byen er villig til å bruke millioner av kroner på "så kalt kultur" og for at vi skal være miljøby nr1 i Norge,mens idretten og aktivitetstilbud til unge nedprioriteres. Greit nok,at denne byen ikke er en av de rikeste,men her snakker vi om prioriteringer. Hva er det som engasjerer denne byen mest,og skaper entusiasme og optimisme? Hva er det som gjør at denne byen blir satt på kartet i Norge og utlandet? Ikke at vi "liksom" skal være en kulturby! Ikke at vi "liksom" skal være en miljøby! Tror faktisk,at det er mange andre byer,som gjør det bedre på disse områden,faktisk. Hva er det som da gjør,at politikere gjør de prioriteringene,som de gjør? Jeg er ikke en mann,som vandrer i kretser som våre kjære folkevalgte i denne kommunen. Derfor kan jeg bare prøve å forestille meg hva som skjer,ut fra hva som blir klubbet igjennom.

Når du blir bedt på flotte selskaper med kanape`er og høye glass med alkoholholdig innhold, av de menneskene med høy sigarføring. Da kan vel et hvert menneske bli beruset av beundring,og andre beruselser. Prioriteringer får være prioriteringer. Her skal vennskapsbånd knyttes. Noen kommer aldrig over beruselsens tilstand, og begynner å røyke sigar med enda høyere sigarføring enn sine høyt aktede venner.

Jeg har bare en ting å si.

Vær stolt, gi alt for FFK,og la Fredrikstad bli fotballby nr. 1 i Norge. Da blir Fredrikstad en by på kartet i Norge.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f