Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 feb 07, 18:45

Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ser ingen grunn til å plassere Kvisvik på benken. Synes han ser lettere ut enn noen gang før, og 4-4-2 kler ham som kjent mye bedre enn 4-3-3. Kvisvik er vårt klart beste alternativ på venstre midtbane.

Ellers er jeg nå mest spent på hvilke valg Grönhagen gjør i bakre firer etter at Vidar Martinsen nå ser ut til å skrive under. Kommer han til å prøve Gerrbrand eller Martinsen på høyreback? Gerrbrand har spilte jo litt høyreback for Leicester, men spørsmålet er om Martinsen og Piiroja kanskje blir for like i midtforsvaret til å spille sammen. Gerrbrand utfyller kanskje Piiroja bedre. Han virker ganske smart, er rimelig rask, pasningssikker, har ro og er trygg med ball. Akkurat det Piiroja ikke har. Martinsen utfyller Piiroja på hurtighet, men ellers har de stort sett samme styrker og svakheter. Spørsmålet er om Martinsen kan omskoleres til høyreback. Jeg har på følelsen at Gerrbran kan takle en backrolle best av de to. Men så skal vi heller ikke undervurdere Czwartek som faktisk er høyreback og gjør mange gode kamper i løpet av en sesong. Hvis Czwartek skal fortsette på høyreback - hvem havner på benken av Gerrbrand og Martinsen? Det blir nok Martinsen...

Sentralt på midten er Bjørkøy selvskreven, mens det er ganske åpent hvem som får plassen ved siden av. På venstre mener jeg Kvisvik altså er klokkeklar. Tarik likeså på høyre, selv om han også kan være et godt spissalternativ i 4-4-2 ved siden av en fysisk sterk spiss som f.eks. Toth.

Når/hvis Brian West blir frisk så er han mitt klare førstevalg i angrep. Ved siden av ham? Toth eller Hoås. Men så har jeg også veldig lite grunnlag for å vurdere Gardar, Vuorinen og de to fra Costa-Rica.

Stallen? Vel, den kunne gjerne vært bedre, men sånn vil det alltid være. Skulle f.eks. veldig gjerne hatt en sentral midtbanespiller som skilte seg ut kvalitativt og var selvskreven sammen med Bjørkøy. En playmaker. Det har vi ikke. Også skulle jeg selvsagt også sett at vi hadde en notorisk målscorer på topp som var klart bedre enn de andre spissene vi har. Nå er det ingen som peker seg ut dessverre (bortsett fra West når han er skadefri og i form, da er han uvurderlig)



100 % enig i alt du skriver her! Men hvem mener du bør få plassen ved siden av Bjørkøy? Jeg tror Tarik vil komme til å få en spissrolle. Derfor ønsker jeg Ramberg og Stadheim sammen med Bjørkøy og Kvisvik på midten.

Har du i det hele tatt,vært å sett Stadheim? Jeg tror Stadheim skal prise seg lykkelig,om han får sitte på innbytterbenken,noe jeg mener han er for dårlig til. Da velger jeg heller Elvestad. Jeg har sett Stadheim i 8-9 kamper denne sesongen og i fjor. (FFK2 og treningskamper) Anser han som FFK`s største bomkjøp de siste årene. Kanskje Vuorinen kan konkurrere om den tittelen etter hvert han også,men han er ung enda. Men har vært like dårlig som Stadheim i disse kampene han også. At FFK2 rykket opp i 2 div. var ikke pga disse 2 spillerene. De ble til og med benket og byttet ut på FFK2.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f