Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 15 feb 07, 20:50
Endret: 15 feb 07, 21:11
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Selvfølgelig skal ikke Grønhagen dømmes etter resultatene i treningskampene. Det tror jeg ingen mener...... Men at det her blir en vanskelig sesong er jeg desverre rimelig sikker på, og det har jeg ment siden Eggen og Brenne forlot oss, og fikk mye pepper da. Og nettopp derfor har jeg skrevet en del om den ødeleggende målsettingen. Fordi den har skapt for store forventninger, og når forventninger ikke innfris er det ikke lett å være verken trener eller spiller her i byen.
                  Og nei, holters. Jeg tror ikke Morgan er feilsitert eller mente noe annet. Jeg tror det rett og slett det skyldes liten rutine og det at han ikke er en fotballfagmann....... Forøvrig 100% enig i det du skriver om laget og stallen.....

Jeg er egentlig enig i alt du skriver bortsett fra at målsettingen er så ødeleggende, men jeg er enig i at den var unødvendig. Personlig bryr jeg meg i alle fall minimalt om den målsettingen som Andersen eventuelt brautet ut i media, og jeg tror faktisk folk flest vet at den er totalt urealistisk slik ståa er per i dag. Er det noen som forresten kan finne frem den originale situasjonen (artikkelen) hvor dette ble sagt?

Den ordentlige målsettingen kommer vel uansett etter at laget har vært på La Manga? Er det ikke da de har pleid å komme med en samlet målsetting?

At vi går en vanskelig sesong i møte, er jeg dessverre enig i. Mange usikkerhetsmomenter rundt det å skifte trener, og ikke minst det faktum at vi har ufattelig mange spillere i stallen som vi kun kan sette ett eneste stort spørsmålstegn ved. Mange totalt ubeskrevne blader, og dessverre viste et par av dem alt annet enn lovende tendenser i fjor.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340