Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 feb 07, 20:24

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg ble nesten sjokkert da jeg hørte intervjuet med Ramberg på FB-TV. Jeg synes han går langt i en indirekte kritikk mot den nye treneren, det han står for og det nye spillesystemet. Hadde aldri trodd jeg skulle få høre noe slikt. Han prøver riktignok å pakke inn misnøyen sin så godt han kan, men det skinner jo veldig klart gjennom hva han mener... Ble nesten litt satt ut av det. Dette er et ganske oppsiktsvekkende intervju.


I kampen mot Tromsø spilte vi 4-4-2. Det var veldig mange som opplevde dette som VELDIG likt med vårt forhenværende 4-3-3 (med def. midtbane-anker).

Kronologisk rekkefølge:

28. JANUAR : Grönis ble ansatt som FFK-trener.

28. JANUAR spilte vi drittdårlig mot Moss

Grönis hadde da ikke vært i sjefsstolen mer enn tre timer - er det Grönis` skyld at FFK, i en 4-4-3-formasjon, tapte mot Moss?

4. FEBRUAR spilte vi en ny drittkamp - denne gangen mot Tromsdalen

Grönis har trent FFK en uke - syv dager! Selv så jeg ikke kampen, men hvis vi sliter med å få en nykomponert spillestil med halve a-laget sykt/ute i landskamp, er iallefall ikke jeg overrasket...

11. FEBRUAR spilte vi en ny kamp - brukbart defensivt og elendig offensivt - mot Tromsø.  

Grönis har trent FFK i to uker - fjorten dager! Førsteomgang viste at vi har bedre kontroll bakover enn på lenge. Andreomgang var nitrist (mest offensivt).
 
15. FEBRUAR går en ekstremt lite moden Ramberg ut i media og sier han savner suttekluten sin - Eggen.  Ramberg sier i at den nye spillestilen har medført dårlige resultater og at vi ikke kan forvente resultater på før sikt..

Grönis har trent FFK i to uker og fire dager - atten dager samlet.
Ramberg gruser Grönhagen etter 18 (!!) dager som FFKs trener.

Dette er så hårreisende at jeg ikke vet hva jeg skal si... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340