Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 12 feb 07, 18:18

Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ser at han som skrev om kampen her på sidene også fabler om at FFK spilte noe som lignet 4-3-3. FFK startet kampen med Kvisvik og Heavy på topp og Stadheim og Tarek på hver sin kant..... FFK spilte overhodet ikke noe som lignet 4-3-3. Vi hadde to rene spisser og to rene sentrale midtbanespillere hele kampen.....


Må vel svare for meg da. Grunn til at jeg fabler om 4-3-3 er utgangsposisjonene de hadde ved utspark  fra keeper. For meg, og de rundt meg, så det ut som 4-3-3. Men ettersom det er flere som er uenig om hvordan vi faktisk spilte så tyder jo det litt på hvor lite tallene betyr :)

 

For meg så det ut som om FFK varierte mellom 4-4-2, 4-3-3, 4-5-1 og 4-4-1-1. Men det er vel også ett poeng for Grønhagen og kartlegge hva man har og se på mulighetene istede for og begrense seg ned til at få alternativer. Spillplanen er viktigere en formasjonen. Man kan gjerne ha 5 mann på midten i forsvar, eller 6 man for den sakenskyld, bare man lager en god strategi for hvordan man skal angripe i tillegg.  FFK sitt største problem har lenge vært at det har blitt for mange baklngsmål, og vi ser resultatet av det nå at Grønhagen jobber med dette først. Da vil det offansive komme litt i skyggen. Kan tenke meg at Grønhagen kommer til og bruke tiden frem til LaManga oppholde til og kartlegge troppen og se på hva slags typer som er i troppen, deretter fylle på med det som trengs, samt slanke vekk de overflødige.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340