Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 feb 07, 23:29
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av paco

Ja da følger du sikkert ganske godt med Rune.Mulig du skulle søkt på den trener jobben framfor Grönhagen så kunne du selv spilt på banen ved siden av samtidig.Men vi setter en kasse øl eller! Jeg tipper på at vi blir blandt de 5 beste så hva tipper du?

 



Vedde, jeg vet jo ikke hvem du er en gang. Jeg står i hvertfall i telefonkatalogen.
Hvis jeg skal tippe noe med dagens mannskap ( uten ivorianerne, for de er ikke klarert ennå ), skal være glad hvis de kommer blant de 10 beste. Hvis ivorianerne slår til, nja max. opp til en 6.plass. Men vi kan fort komme høyere også hvis vi får forsterkninger, noe jeg mener vi hittil ikke har fått ( til nød Prytz ).
Er det mulig!.Hvorfor er ikke Prydz en forsterkning?Hva tilsier at han ikke er det?


Bedre enn Tamas ja. Forsterkning, da bør han være bedre enn Bertie. Hvis det viser seg at han greier å holde Bertie ute er han en forsterkning.

Det klarer han vel! Selv jeg klarer å holde Bertie ute av laget, han hinker jo rundt på krykker...



Da tenker jeg på når han er frisk igjen da selvfølgelig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340