Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 feb 07, 21:04

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Blir vi nr 8 har Grønhagen gjort en god jobb....
Hvordan kan du si det,tok vi ikke en 8 plass i fjor.Ok vi hadde vel flaks som klarte den plassen.Men hvorfor skulle vi være dårligere i år.

Vi har styrket bredden ikke 1 elleveren. Brenne er overhodet ikke erstattet. Hvordan nytt system og ny trener vil slå ut er  også usikkert. 8 plass vil jeg tro er ganske optimistisk i forhold til hva aviser og såkalte eksperter vil tippe FFK i år. Det vil jeg også tro hvis vi får inn f,eks VM i tillegg til dem vi har...... Klubber som RBK, LSK, VIF, Viking og Brann er det ikke realistisk å forvente at vi skal slå. Stabæk, Lyn, Start og Odd blir andre leie nøtter, men som vi kan slå med en god sesong.......

             Det fins mer annerkjente trenere enn Grønhagen som har mislykkes i Tippeligaen, kan jo nevne Prahl. Samtidig fins det mindre annerkjente som har lykkes, derfor er det umulig å vite..... Jeg er veldig fornøyd med en 8 plass. Dessuten hvis hele byen skulle gått rundt og trodd at vi bør bli topp 4, da tror jeg Grønhagens jobb blir ekstra vanskelig, så det håper jeg ærlig talt ikke for FFKs beste.....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340