Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 07 feb 07, 10:36
Endret: 07 feb 07, 10:39
Jeg må si at jeg reagerer litt på det som står i dagens FB: "Tribunene er godt skjermet mot regn, kun de fem/seks nederste radene er helt ubeskyttet. Med vind forverrer dette seg. Da kan du bli "bløt" på bena helt opp på rad 10." Kaller man dette godt skjermet, at man kan risikere å bli bløt helt opp på rad 10!! Jeg ser jo at det sikkert har vært vanskelig å bygge taket lengre ut, da anlegget skal se ut som de gamle hallene og kanskje har det vært tekniske grunner til at det ikke er gjort også for hva jeg vet, men syns likevel det er litt skuffende at de som sitter på de 10 nederste radene risikerer å bli bløte. Hvor mange rader er egentlig tribunen på? Når man først skal bygge tak så bør det vel ikke bare dekke den øverste halvdelen av tribunen. Rad ti tror jeg skal være omtrent ved de stolpene, ut i fra bilder jeg har sett så er de ca midt på tribunen, da er ca. halvparten ikke beskyttet for regn når det er vind i tillegg.

Syns det er fantastisk at vi får ny stadion, men har litt blandete følelser til den stadion vi bygger. Syns det er flott at vi bygger i den stilen med gamle fabrikkhaller, at vi tar vare på de tradisjonene værste representerer. Samtidig syns jeg det kan virke som om dette har gått litt på bekostning av andre ting. Må nevnes at jeg kan ingen ting om bygging av slike anlegg, men likevel kan man jo ha meninger, dog ikke så velbegrunnet kanskje, om hvordan et stadion bør se ut. For meg er Viking sin stadion et prakteksempel i Norge. Den ser flott ut og den er effektiv i plassbruken, pluss at jeg liker at den ikke har så små seksjoner, men færre og større, tror det er bra for trøkket fra tribunen. Sammelignet med Colorline stadion, som har veldig mange små seksjoner og mye trapper og sånt i mellom. Viking stadion(husker ikke hva den heter) har vel også vip-losjene i et slags belte rundt stadion mellom nedre og øvre del, dette syns jeg er en glimrende løsning. Det ser bra ut, og det tar ikke veldig mye plass. På nye Fredrikstad stadion tar jo vip-losjene over halvparten av den ene langsiden, det syns jeg er negativt. Det ser ikke bra ut, og tviler på om det blir så mye trøkk fra den tribunen også. Syns det med vip-losjer er en bra ting, veldig god butikk for klubbene, men liker ikke hvordan vi har løst det på den nye stadionen.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340