Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 feb 07, 20:56
Opprinnelig postet av effeffk

Er relativt ny her inne, men synes det er litt merkelig at det ikke har vært flere slike bekymringer som bjorn kommer med. 



Hehe. Er det noe FFK-supporterne behersker, så er det bekymring. Sutring og bekymring. Men rett før seriestart behersker vi overdreven optimisme.

Fra spøk til alvor; klart mange av oss er bekymret. Først og fremst fordi vi faktisk HAR mistet en klassespiller (på høsten, iallefall) i Brenne og forlengelsen av skaden til Bertie var vond å svelge.

Men det er fortsatt tid igjen. Vi vet FFK har penger (om enn ikke mye) og jeg foretrekker heller å bruke litt tid - og på å signere en spiller med litt klasse - enn å panikkhandle en spiller eller to.

Vi har, som jeg har skrevet i en annen tråd, nylig fått en ny trener. Det er naturlig at treneren ønsker å se spillermatrialet før han gjør opp sin mening om hvem som skal erstattes og hvilke posisjoner vi er svake på.

Foreløpig har Grönhagen ledet noen treninger og en kamp. Han har flagget at vi skal forsterke laget.

Jeg synes det er grunn til litt bekymring, men ikke så veldig mye. Hvis situasjonen er den samme 1. mars, da mener jeg det er på tide med vesentlig mer bekymring.  Har 31. mars gått uten forsterkninger vil jeg ha mageknip og angstsmerter. Da har bekymringen gått over i bunnløs fortvilelse - med mindre vi har herjet hemningsløst i de neste treningskampene... For har vi gjort det bra i treningskampene er vi allerede tungt medisinerte av FFK-optimismen! Da skåles det i champagne og vi forventer CL-spill i 2008. Overdreven optimisme? Jaaaaaada.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340