Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 06 feb 07, 12:50

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Med en Martin Andresen på midtbanen vil også forsvarspillet bli bedre. 4-4-2 vil også gjøre oss mer kompakte bakover. Forsvaret med keepere er egentlig ikke dårlig, men er sårbar på skader. At vi slapp inn for mye mål ifjor er ikke bare deres feil....... Men det er nok like lite sansynlig at Andresen kommer som at Sollied skulle komme....

Enig med deg, det er en ting jeg har fremholdt flere ganger og det er at defensivt så har midtbanen også sviktet mange ganger.

Men forsvaret trenger forsterkninger, vi trenger bedre venstreback med Bertelsen ute ihvertfall halve sesongen (Szekeres håper jeg å slippe å se på banen). Ellers har vi dårlig backup ved skader i forsvarsfireren. Shabani er utvilsomt et talent som vil få noe spilletid i år. Men vi kan ikke regne han som en forsvarsklippe ennå.

Sannsynlighetsberegningen din er nok korrekt, men noen vinner jo i Lotto også...

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340