Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jan 07, 19:18
Endret: 25 jan 07, 19:22

At FFK ikke har mer penger, blir bare for dumt, Terje Høili uttalte at han vil bli med tungt økonomisk, så dette er nok bare et begynnende bud, slik FFK gjorde med Simen før han kom til oss.

Dere husker vel følgende uttalse fra Tore Jobs:

– Skal man kjøpe en Mercedes så koster det penger, slår Tore Jobs i Moss Fotball ASA fast. Han mener at FFK på langt nær tilbyr en sum man kan forvente for en U21-landslagsspiller.
– Jeg vil anslå at en reserve på U21-landslaget kan være verdt rundt 1,2 til 1,3 millioner kroner. Simen har vært mer eller mindre fast på laget, sier Jobs uten å komme inn på hvilken salgssum de har satt på sin spiller.
– Er dere for grådige?
– Nei, vi kan ikke «gi» bort en så god spiller som det Simen Brenne er for oss. Hvis du spør meg i dag hvor Brenne vil spille fotball neste år så vil jeg si at han spiller for MFK, sier Jobs.

– Vi er på to ulike planeter, men vi kan se hverandre, avslutter Tore Jobs og slipper inn litt lys i mørket.

 

Knallharde forhandlinger om Brenne
Moss slaktet åpningsbud
Tore Jobs slaktet det første tilbud på Simen Brenne. I dag får han en ny telefon fra FFK.

www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340