Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 jan 07, 08:58
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det jeg lurer på er om moderatorene her er kompetente for sine oppgaver. En moderator skal, SKAL, la det være høyt under taket og ikke la seg hisse opp av folk som skriver noe som ikke passer inn i deres syn på tingene. Slik får du et levende og interessant forum.

Det er veldig lett å hisse opp moderatorene her i forumet. De som er først på banen når jeg skriver et innlegg her er som regel en av morderatorene.  Og i kampens hete er de minst like ille som alle andre når det gjelder å komme med tomme beskyldninger og avsporinger. Det skal utolig lite til før de påstår at en ytring er en avsporing, men de bidrar jo selv til at trådene sporer av.

På Vingens forum har vi moderatoer som i svært liten grad blander seg inn i trådene og det fører til en viss grad av selvjustis blant debattantene. Noen tråder sporer kraftig av, men de henter seg som regel inn igjen HVIS det er noen som har noe nytt å bidra med som er relevant.

Et forum er så vidt jeg vet et sted man kan utveksle meninger om dette og hint. Eller?


Jeg har i grunn mange svar til deg angående dette, men ser helst at dette foregår i en ny  tråd enn om treningskampen  mellom FFK - Moss. Kan dette bli siste ord om moderatorene her inne i denne tråden nå?

 

Gjerne for meg.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340