Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 25 feb 04, 01:39
slik bør et lag være bygd opp/stabilisert i en 4-4-2 formasjon:

keeper

taklinssterke, raske, gode offensive backerm, flinke til å komme på overlapp

midtstoppere: - en duellsterk, taklingssterk og hodesterk spiller som er god til å lese spillet
- en hurtig og taklingssterk spiller
en av stopperne bør også være god til å sette kjapt i gang spillet/slå gode pasninger

vinger: raske, tekniske, spillere med gode innlegg. må også være brukbare defensivt/arb.kapasitet

sentral midtb.: - et anker, som er taklingssterk, og har stor arbeidskapasitet, samt enten stor løpskapasitet eller god posisjoneringsevne (med tanke på det def. spillet) bør også ha gode pasninger
- en løpssterk spiller, som blir en slags indreløper/off.midtb. med kreativitet og gode pasninger

spisser: -en rask og teknisk spiss med gode avslutninger
- en "target-man", god i lufta, god inni boksen, god til å spille igjennom, gode avslutninger


Slik mener jeg FFK bør være bygd opp. For at vi skal (i framtiden) bli et topplag i TL, må vi gjøre store utskiftninger.
På følgende plasser mangler vi spillere med disse egenskapene:
- venstreback
- venstreving
- rask og teknisk spiss
- i tillegg er jeg usikker på om spillerne vi har på off.midtb. og høyreving oppfyller disse kravene.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340