Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 20 jan 07, 03:43
Opprinnelig postet av tajo

Det vil bli en bunke med billetter.

Argumentet for dette er at viss du av eller annen grunn ikke skal bruke plassen din en søndag, så er det letter å gi fra seg en billett enn ett kort/brikke. De vil ikke ha sånn det er i Stjernehallen med tomme felter på tribunene der sesongkortinnehavere/sponsorer har plass.

 

Det er første gang jeg har sesongkort i år, men det må da være mye mer praktisk med et kort framfor 13 enkeltbilletter. Det er jo tross alt ny stadion og år 2007. Det må også være like lett å låne bort et kort som å gi bort en billett, desuten åpner det for svartebørs-salg til populære kamper ala Brann-RBK-kampen i fjor. Her syns jeg Plankehaugen absolutt få en dialog meg klubben for å prøve å få feks sesongkortet inn på ei smartbrikke på medlemskortet til PH. Tenk så praktisk det ville ha vært. ...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340