Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 jan 07, 13:53
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Rune Haugen

At Piiroja, Bertelsen og Staw har blitt skada mens de har vært i klubben vår har vel ikke noe med saken å gjøre. Disse 3 har vel ikke vært skadeutsatt tidligere etter det jeg har fått med meg.


Poenget mitt var at jeg tror ikke karrieren til disse spillerne er over selvom de har vært skadet en stund i FFK, så jeg tror nok at andre klubber vil tørre å satse på dem ved en senere anledning.

Dermed er det ingen grunn til å automatisk utelukke alle spillere som har vært langtidsskadet i tidligere klubber når FFK leter etter nye spillere heller.

Men som sagt er det jo viktig at en spiller går igjennom en obligatorisk legesjekk før en eventuell overgang, for å sjekke ut om spilleren har latente skader som lett kan slås opp.


Jeg ville heller se an denne spilleren over tid før han var aktuell for FFK. Så pr.dags dato så synes jeg han er uaktuell.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340