Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 23 feb 04, 10:44
Uansett, FFK er SVÆRT skadeutsatt!!

Se for dere at Trondsen brekker beinet tidlig på våren, og Ringberg får en alvorlig strekkskade....Jadda. Da står vi der da med Vebjørn Hagen og Latyr (på veg ut av landet). Jeg er nøktern optimist, og tviler ikke på at FFK vil kunne klare seg relativ bra i tippeligaen (vel og merke hvis de 11 aller beste spillerne våre aldri er skadet).

Men hva hvis vi har skikkelig uflaks, slik Sandefjord hadde i fjor. Fem, seks skader, og FFK er på veg rett ned!! Spesielt bekymret er jeg for back-rekka. Dette har jeg sagt før og jeg sier det igjen. Når Eggen begynner å flytte Latyr ned som stopper da har vi mildt saget et stopper problem.

Når det gjelder Vebjørn har jeg enda til gode å bli positivt overrasket. Han var jo akkuratt like reservert og forsiktig mann mot mann som han var i hele fjor. Roger måtte løpe inn og rydde på på venstre kanten gang på gang! Å skaffe en ny V. back burde ha vært første prioritet fra dag en.

Ellers vil jeg gi godkjent til: Ringberg, Risholt, Tero og Hornseth. HOlberg var også bra i den omgangen han fikk spille.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340