Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 11 jan 07, 14:50

Tror  vi har litt for urealistiske ønsker. Ut fra hva Morgan sier:

 

Ifølge FFK-lederen vil ikke klubben bruke mange kaloriene på å jakte etter spillere med et stort navn i fotballsammeheng.

- Publikummet her vil sikkert at vi skal signere spillere med kjente navn, men det er ikke vi så veldig opptatt av. Kjente fotballspillere koster mye penger, og kjøper du en spiller etter at han er kjent - da har du etter min mening kjøpt han for sent, sier Andersen.

Den tidligere hockeyspilleren er opptatt av at de spillerne FFK henter skal få et kjent navn etter at de har signert for klubben fra Plankebyen.

- Vi må jobbe ut fra den økonomien vi har. Det betyr at vi må finne de spillerne som er gode, eller som kommer til å bli gode - før andre. Og gjennom det skal de bli kjente hos oss, sier han.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1609384

 

Vi ser også hvordan Morgan rekruterte spillere i Lyn. Blir nok det samme i FFK. Kan være bra det,hvis de ukjente spillerene slår til. Spesielt økonomisk. Hvis ikke,så kan fallhøyden for Morgan bli stor

Jeg har lagt inn noen spillere jeg ønsker,men er redd dette er spillere som ikke Morgan og FFK ser på

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340