Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 07 jan 07, 20:40
Endret: 07 jan 07, 20:41
Dette med Ljungberg får meg til å tenke på et av Jon Syversens mest underholdende skråblikk i FB. Jeg siterer fra artikkelen:

----

Men hvordan skal vi lokke verdensstjernen og playboyen Ljungberg til byen? Da må det nok sterkere lut til. Men jeg har en plan! Men da må hele byen være med på det, for planen er listig, men omfattende.

For det første må Ryen og Griff og de andre som bygger det nye konferansehotellet bli ferdige, i hvert fall på utsiden. Det er Fredrikstads første storby-bygg, og et par runder rundt kvartalet vil nok imponerer Fredrik. Men dette er selvfølgelig ikke nok. Den dagen han kommer, så må sentrum sperres av for alle over 25 år, og alle andre som ikke er kule og urbane. Fredde skal se vakre, moteriktige mennesker, ikke triste, grå mennesker i snowjoggers og boblekåper.

Videre vil det bare bli lov å kjøre i bykjernen for dem som har BMW, Audi eller Mercedes av nyere modell, og med kraftige anlegg som pumper ut det siste av r`n`b og hiphop. Også får vi Bård Eker til å låne en 10-12 Koenigsegg-biler, verdens raskeste serieproduserte bil, fra kompisen sin i Sverige. Så lar vi Koenigsegga kjøre fram og tilbake i Storgata!

Det bør nok gjøre susen, selv for den mest blaserte verdensstjerne. Da skal vi nok greie å lure Fredrik Ljungberg til å skrive under.

----

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340