Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 05 jan 07, 15:18
Opprinnelig postet av Klokan

Nå vil jeg ikke ødelegge noe her men begynner å lure på om vi snakker om samme sang og om dere har i det hele tatt peiling hva en supporter sang er....

En supporter sang skal klinge så ekkoen rover over hele stadion. Trillan fortell meg nå vær så snill hvordan skal denne teksta du likte klinge i det hele tatt. 

 

Når andre møter Fredrikstad skal alle forstå ? den detter rett ned i SUPPORTER ØRENE MINE. Har ikke klang i det heletatt og så resten da

Skal vi liksom springe og forte oss på den siste "Til dem ikke klarer å stå" .

Vær så snill. Jeg vil ikke ødelegge gleden og det er herlig om folk kommer med forslag men hør litt hvordan sangen kllinger før du sier noe da. Ja jeg kan kanskje blande litt dårlig norsk i den men den KLINGER I  hvertfall. Hvis vi skal ha noen bra sangert så må vi sette lista litt høyere opp og vare litt kritiske da...

 

 

Får den ikke til å klinge jeg heller .. noen ord som går, andre ikke .. men det finner vi kanskje ut av på sangmøtet idag!?

---------------------------

Svensk Magi


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f