Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 des 06, 23:16
Endret: 23 des 06, 23:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Mange klubber bruker den samme organisasjonen som oss sier du. Innvestorene eier 50% av spillerene, men har "bare" 33% i sportsutvalget. Lurer på i hvilke andre klubber innvestorene sitter med 33% i sportsutvalget?

Sammensetningen av sportsutvalget har forsåvidt ikke noe med selve organisasjonsmodellen å gjøre. I organisasjonskartet står det bare "sportsutvalg". Hva sportsutvalget består i er definert andre steder.

Når det gjelder spørsmålet ditt, så har jeg ingen anelse, men jeg kan stille deg et nytt spørsmål:

I hvor mange andre klubber eier investorene 50% alle spillerne i stallen?

I FFK gjør investorene nemlig det, og da er det en realitet vi må forholde oss til i FFK - uvhengig av hva som er tilfellet i andre klubber som ikke har solgt ut spillerrettighetene sine.

Men jeg er forsåvidt enig i at sammensetningen av sportsutvalget helt klart kan diskuteres, samt at det i mine øyne hadde vært bra med en sportsjef (og en talentspeider). Det har jeg også skrevet gjentatte ganger. Det hadde helt klart ikke skadet med mer fotballfaglig kompetanse i sportsutvalget, men det er ikke slik at "Morgan Andersen kan kjøre et one-man-show" fremover.

Jeg er veldig sansen for hvordan Karlsen skisserer et sportsutvalg. Det han skisserer hadde fint passet inn i organisasjonsmodellen til FFK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340