Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5519

Lagt til: 22 des 06, 10:00

Som Karlsen skriver så er fotballtreneryrket ikke noe du velger om du vil ha en sikker jobb i mage år. Trenere kommer og går som aldri før i norsk fotball. Da er det kanskje viktig at det er andre med mer stabile posisjoner som kan videreføre kontinuiteten i det sportslige arbeidet.

Jeg tror(vet ikke) at FFK sin nye organisasjon er bygget opp slik at alle trenere kan skiftes ut uten at det skal få for store konsekvenser. Husk at Eggen hadde en klausul som sa at han kunne bryte kontrakten med FFK om RBK eller en utenlandsk klubb kom på banen. Vet ikke om han hadde denne klausulen i den siste kontraktsperioden, men han hadde det i den første. Jeg vet også at Eggen ble kontaktet av RBK da Hareide ble landslagstrener. Hadde Eggen forsvunnet i den perioden han alene var konge på haugen i FFK ville det fått dramatiske konsekvenser for klubben.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340