Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 des 06, 15:12

Okay folkens, jeg ser at dere er spente hele gjengen her, så jeg skal komme med en avsløring, det er en ny trener på vei, han har hatt det engelske landslaget i mange år, og tatt de til EM gull, han har vært trener i FFK enstund, noe som førte til flere seriegull og cupgull, han fortsate som trener i hudersfield i england, hvor han hjalp de til opprykk fra 2 div og opp i premier league iløpet av en 4 års periode, etter succeen med både england og huddersfield var han en ettertraktet manager, og ble headhunted til selveste Manchester United, der ble det ikke mindre en 3 CL gull, en rekke serie gull og ett par liga cup gull, eneste stedet denne manageren ikke har hatt suksess er i FA cupen, der lagene han har trent har hatt en tendens til å bli slått ut og latterligjort i 3 runde mot dårlige lag, men ellers altså, en meget god og meritert manager fra øverst hylle....

 

Navn, tja, se på "signaturen min, så har dere FFK`s nye hovedtrener!!!

 

Okay, fra FM spill til virkelighet:

 

Tviler sterkt på at sollied kommer, og om han så gjør må jo det være sensasjon i norsk fotball historie.

Hvis det er noe i ryktene FFK 1903 kommer med tidligere her i tråden, og at en ny trener allerede har signert(noe jeg egentlig tviler på, men men, ) så tror jeg det må være denne christensen fra danmark. Og hvis dette da stemmer, så lurer jeg vedig på åssen dette vil gå, hehe, jeg mener, vi har vel en av norges vanskligste styrer når det gjelder samarbeid, og hvis denne christensen ikke er så glad i slike styrer(jeg tenker på inlegget til costansa der det står at han hadde konflikter med styret i sin tidligere klubb) så går vi en spennende tid i møte, hehe, hvordan skal det gå da tro??

 

Uansett, jeg TROR ikke det skjer noe særlig før nyttår, men iløpet av januar, så bør nok en ny trener være på plass..

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340