Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 20 des 06, 00:55

Driver å samler litt info om Jørn Andersen her

Ambisjoner som trener:

Sparken i Oberhausen:

Ville trener Borussia:

Nær ved å bli tysklandsassistent: 

Jeg har dannet meg et positivt bilde av Jørn Andersen samlet sett. Jeg tror vi skal være med forsiktig med å trekke frem at vedkommende har blitt sparket et sted som et motargument. Det tror jeg de aller fleste trenere en eller annen gang blir, og da er det greit at de allerede har den erfaringen. 

Det jeg tror kanskje kan være til hinder for Andersen er at han lett kan missoppfattesmissforstås. Det er en annen kuktur i Tyskland enn her i Norge. Ting som er helt vanlig oppførsel i der nede kan virke veldig arrogant i Norge. Dette tror jeg ikke folk er klar over. Man ser jo allerede folk som ikke liker typen her inne. Det er synd at han har blitt så tysk at han lett blir mislikt her til lands.

Om FFK velger å gå for Mr.Anderson, så håper jeg folk utøver litt kulturelt skjønn før de bestemmer seg for å mislike ham. Om Andersen selv også kanskje stiller inn antenna og får inn de riktige signalene, så kan (M) Andersen & (J) Andersen kanskje bli en suksess i FFK.

 

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340