Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 des 06, 22:43
Endret: 19 des 06, 22:45
Opprinnelig postet av bikaboo

Noen med god kunnskap om tysk fotball her som vet hva slags fotballfilosofi Jørn Andersen står for..? Mener FFK bør strekke seg LANGT for å få tak i en merritert og god trener og ikke bare en halvgod midlertidig løsning!



Søkte igjennom hele tråden, og det var vel kun Shadar som kunne fortelle at "Jørn Andersen er viden kjent for sin artige angrepsfotball, noe som ikke burde telle negativt  her i byen akkurat."

Resten ser ut til å slenge seg på uten å vite for mye om hva Jørn Andersen står for. Jeg vet ikke det døyt om fyrens fotballfilosofi, og det tror jeg faktisk ikke mange av dem som lanserer han gjør heller, for jeg har til gode å se noen argumenter for han, kun at "han må være den rette". Han kan meget vel ha gode egenskaper, men da kunne det vært greit å fått dem frem i lyset også syns nå jeg.

Er det noen som observerer han i møte med Morgan & Co blir jeg ikke så nervøs, observerer noen han på en norskkurs så bør det kanskje være et varsel på at han blir vår nye trener

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340